Black Swan

a girl who is creating herself

Black Swan

a girl who is creating herself

Black Swan

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کآرام درون دشت شب خفته است
دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

کاش تموم شه این دو ماه

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۴۰ ق.ظ
یه پستی نوشتم که توش پر از انرژی مثبت و خوشحالی بود. بعد احساس گناه کردم و پاکش کردم. چه بلایی داره سرم میاد؟
۹۸/۰۲/۱۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
Black Swan

نظرات  (۲)

 آقا من بعد یکی دو سال به عرصه بلاگ و اینا برگشتم
دیدم آخرین پست بلاگم مال ۹۵ عه🤐
فک کنم یه ماه مونده به کنکور و بزار از تجربه شخصیم بهت بگم شاید به درد بخوره
به حرف هیچ کس و هیچی بجز دل خودت گوش نکن
کاریو بکن که فک میکنی درسته
از انرژی مثبتام احساس غرور کن نه گناه
همین انرژیاس که سرنوشت رو رقم میزنه
و خلاصه اینکه واقعا امسال منتظر شنیدن خبرای خوبم ازت
پاسخ:
چه کامنت خوبی
خیلی ممنون حتمن همین کار رو میکنم

(: تموم شدو الان انتخاب رشتس(:

پاسخ:
کاش زمان برمیگشت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی