Black Swan

a girl who is creating herself

Black Swan

a girl who is creating herself

Black Swan

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کآرام درون دشت شب خفته است
دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

نه من خوبم

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ب.ظ

من چارلی پارکر نیستم. که اگه بودم وقتی یکی گند میزد به سرتاپام و بهم میگفت دارم تو چه منجلابی دست و پا میزنم، یه شب گریه میکردم و صبحش به خودم میومدم. نمی نشستم پاهام رو دراز کنم کیک آتشفشانی و کورن داگ بخورم و سعی کنم حواس خودم رو پرت کنم. مامانم میگه امروز حالت خوب نبود، فردا رو میخوای چه کار کنی؟

من از حقیقت فرار میکنم. چون چارلی پارکر نیستم 

۹۸/۰۳/۲۶ موافقین ۴ مخالفین ۰
Black Swan

نظرات  (۱)

چارلی پارکر اگهه زنه بود بت میگفت چقدر زندگی کوتاهه(: لااقل از فرار کردن لذت ببر(: هرچند توش هیچ خوشی ای نیست...چون میدونی یه جا گیرت میندازه.

پاسخ:
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی